faq

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowo termin dostawy wynosi około 1-4 tygodni. 

Meble na zamówienie (tapicerowane, stoły, krzesła, bądź indywidualne zamówienia) dostarczane są w ciągu 2-6 tygodni. 

Maksymalny termin dostawy nie jest dłuższy niż 30dni roboczych.

 

2. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy można sprawdzić samemu w zakładce DOSTAWA ale jest ona całkowicie darmowa na terenie naszego kraju :).

 

3. Czy można komponować i zmieniać zestawy mebli oraz wymiary poszczególnych elementów?

Możliwość stworzenia własnych aranżacji istnieje w przypadku modułowych pokojów dziennych. Jeśli chodzi o zmianę wymiarów to niestety nie ma takiej możliwości. Wszystkie informacje uzyskają pod nr tel 668 192 553.

 

4. Czy posiadamy tzw. "wystawki" - miejsca, w których można zobaczyć meble?

Nasza firma zajmuje się produkcją oraz internetową sprzedażą mebli (na odległość), a głównym celem jest zaproponowanie Państwu możliwie niskich cen, sklep stacjonarny generowałby dodatkowe, wysokie koszty, stąd brak ekspozycji, która wiązałaby się z podwyżką cen o około 30%

 

5. Czy pod pojęciem dostawy mieści się również wnoszenie oraz składanie mebli?

Meble dostarczane są przez jednego kierowcę, w związku z tym nie ma możliwości, oferowania Państwu przez naszą firmę montażu. Taka forma sprzedaży gwarantuje możliwie niską cenę.

Kierowca może pomóc przy wniesieniu mebli, jednak w przypadku większych zamówień (meblościanka, sypialnia, meble tapicerowane) niezbędne jest zorganizowanie przez Państwa odbioru (min. 2 osoby).

 

6. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną poprzez:

* nasz sklep internetowy, również poprzez zakładkę "szybki zakup" znajdującą się z lewej strony sklepu - umożliwia ona zakup bez logowania do sklepu.

* drogą mailową.

Niechętnie przyjmujemy zamówienia składane telefonicznie, gdyż w razie jakiegokolwiek błędu nie mamy potwierdzenia, co jest przyczyną jego powstania. Korzystając z wyżej wymienionych form składania zamówienia, zarówno my jak i Państwo posiadamy potwierdzenie całego przebiegu transakcji.

 

7. Czy można zmienić zamówienie po przyjęciu go przez nas do realizacji?

Tak, jednak prosimy o zgłoszenie zmian najpóźniej dzień po jego złożeniu. Jest to szczególnie istotne jeśli chodzi o meble na zamówienie (tapicerowane, stoły, krzesła, szafy na zamówienie).

 

8. Jakie formy płatności są dostępne w naszym sklepie?

Za większość produktów można zapłacić przy dostawie oraz przelewem z góry przesyłając nr zamówienia otrzymany w mailu. Jeśli chodzi o meble na zamówienie (tapicerowane, stoły, krzesła, szafy na zamówienie) należy uiścić przedpłatę.

 

9. W jaki sposób złożyć reklamację?

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady, powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego.

Reklamacje należy zgłaszać na e-mail: biuro@stbf.pl wraz ze zdjęciami wad produktu.

 

10. Czy oferujemy promocje, rabaty?

Zapraszamy do zakładki PROMOCJE, znajdą tam Państwo opis dostępnych gratisów, które uzależnione są od wielkości zamówienia.

Promocje czasowe prezentowane są na pierwszej stronie sklepu (na bannerach).

Zamówienia o wartości wyższej niż 5 tysięcy złotych prosimy przesyłać do indywidualnej wyceny.

 

11. Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z prawem można zwrócić zakupione meble. Warunkiem koniecznym do spełnienia są niezłożone meble, bez śladów użytkowania oraz w oryginalnym opakowaniu.

 

12. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie meble znajdujące się w naszej ofercie są nowe i posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta.

Każdy klient przy dostawie otrzymuje kartę gwarancyjną, która informuje o zasadach gwarancji.

 

14. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

W związku z tym, iż posiadamy własny magazyn, klienci bardzo często odbierają sami zamówione meble. Prosimy o zgłoszenie tego faktu przy składaniu zamówienia, wówczas sprawdzamy stany magazynowe, rezerwujemy towar i informujemy, kiedy można odebrać meble.