Regulamin

Zamówienie i płatności:

1. Warunkiem zakupu jest złożenie zamówienia.
2. Zamówienie powinno zawierać dokładne dane osobowe klienta, dwa numery telefonu, oraz dokładny opis zamawianych produktów.
3. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, klient zobowiązany jest wpłacić 20% wartości zamówienia na podane w e-mailu konto (dotyczy zakupu stołu, krzeseł, tapicerki, mebli wykonanych na indywidualne zamówienie). Istnieje możliwość zapłaty z góry za zamówienie.
4. Jeżeli należna kwota nie wpłynie na konto w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, klient otrzyma wiadomość e-mail lub telefon z przypomnieniem o zamówieniu.
5. Brak odpowiedzi na e-mail z przypomnieniem o złożonym zamówieniu w czasie 7 dni, spowoduje anulowanie zamówienia.
6. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 7. Ogłoszenie i jego treść nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość, co do rzetelności i uczciwości takiego zamówienia.
9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny bez transportu. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca od chwili otrzymania przedpłaty na wyrób i nie podlega zmianie w przypadku wzrostu cen produktów u danego producenta.
10. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT.
11. Do każdego zamówienia doliczane są koszty dostawy, które ustala sprzedający. Możliwy jest także odbiór własny.
12. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Realizacja i transport (dostawa):


1. Czas realizacji zamówień to ok 1-5 tygodni (od momentu złożenia zamówienia do chwili dostarczenia).
2. Dostawa towaru odbywa się w określony wcześniej sposób. W przypadku, gdy klient zamówi produkty pochodzące od różnych producentów, dostawa jest realizowana, gdy skompletowana zostanie całość zamówienia. Może to nieznacznie opóźnić dostawę.
3. Koszt dostawy z każdym klientem jest ustalany indywidualnie. Koszt dostawy zależy od miejsca , a także wartości zamówienia.
4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, bez podania przyczyny.
5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmy kurierskie, oraz producentów mebli.
6. Kierowcy (kurierzy) mają obowiązek wnoszenia przesyłek o wadze nieprzekraczającej 31,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym i przepisami BPH, nie mają obowiązku wniesienia cięższych paczek. W takim przypadku zakres obowiązku ogranicza się do rozładowania przywiezionej przesyłki, bez wniesienia. 7. W przypadku nieodebrania dostawy przez klienta w ustalonym terminie, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów ponownej dostawy.

Gwarancje, zwroty i reklamacje:

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. ”O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego od nas bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki, gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za produkty na rachunek klienta, z którego została uiszczona przedpłata. Koszt dostawy, inne uboczne, oraz odesłania nie podlega zwrotowi. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu. Nie dotyczy to wyrobów, które są wykonane na zamówienie indywidualne (pufy, stoły, krzesła), nie podlegają zwrotowi, oraz w których na życzenie klienta dokonano zmian. Należy dołączyć dowód zakupu, a w przypadku braku faktury VAT lub paragonu zwroty nie będą uznawane. W przypadku rezygnacji z zamówienia, niezbędne jest przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
2. Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta (12 lub 24 miesiące, chyba, że opis mówi inaczej).
3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 4 tygodni od daty ich wpłynięcia i muszą być potwierdzone dokładną fotografią. Towar wadliwy zostanie wymieniony, jeśli naprawa nie będzie możliwa Sprzedający wymieni towar, zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu, obniży cenę lub zaoferuje mu inne produkty.
4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów lub drewna, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
5. Jeżeli wyrób dostarczony jest przez firmę kurierską klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy wyrób nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli wyrób posiada uszkodzenia klient ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki, oraz spisać protokół szkody w którym będzie opisana szkoda, data i podpis kuriera. O sytuacji należy powiadomić firmę. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia, czy okradnięcia przesyłki w transporcie.
6. Mimo wszystko nie gwarantujemy, że dane techniczne oraz opis produktu nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt. Chętnie rozwiążemy wszelkie niejasności.